De'Longhi Dinamica ECAM350.55.B - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Andrzej
Serwis
Czy w ramach gwarancji mogę oddać ekspres po roku użytkowania na przegląd darmowy??
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Henio
lepiej nie, bo jak coś P1ierdolnie to będzie po gwarancji
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Tomek
Użytkuje express od 2 miesięcy. Komunikat o braku ziaren powinien się wyświetlać po wyborze kawy.
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Wszystkie ekspresy automatyczne De'Longhi mają czujniki, które informują o braku kawy dopiero w momencie, gdy faktycznie się ona skończy.
Ma to związek z tym, że ekspres posiada możliwość regulacji mocy kawy, która odpowiada za ilość mielonego ziarna, przez co ekspres nie jest w stanie stwierdzić czy dana ilość kawy jest wystarczająca do przygotowania napoju.
W związku z powyższym, warto zweryfikować czy w przypadku gdy, całkowicie skończy się kawa w zbiorniku ekspres poinformuję o jej braku.
Jeżeli powyższe wskazówki okażą się nieskuteczne, zalecamy przegląd ekspresu w naszym autoryzowanym serwisie De'Longhi.
Pozdrawiamy.
Wszystkie ekspresy automatyczne De'Longhi mają czujniki, które informują o braku kawy dopiero w momencie, gdy faktycznie się ona skończy.
Ma to związek z tym, że ekspres posiada możliwość regulacji mocy kawy, która odpowiada za ilość mielonego ziarna, przez co ekspres nie jest w stanie stwierdzić czy dana ilość kawy jest wystarczająca do przygotowania napoju.
W związku z powyższym, warto zweryfikować czy w przypadku gdy, całkowicie skończy się kawa w zbiorniku ekspres poinformuję o jej braku.
Jeżeli powyższe wskazówki okażą się nieskuteczne, zalecamy przegląd ekspresu w naszym autoryzowanym serwisie De'Longhi.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Karol
Smar
Smarowanie
Rozumiem, że blok zaparzający nie wymaga smarowania jak ekspres np Saeco ??
To proszę mi wytłumaczyć dlaczego blok przy zakupie jest cały wysmarowany?Po czasie przecież smar znika i co wtedy, przecież nikt mi nie wmówi, że sam się smaruje lub, że jest magicznie inaczej wykonany niż inne bloki i nie wymaga smarowania :P
Rozumiem, że blok zaparzający nie wymaga smarowania jak ekspres np Saeco ??
To proszę mi wytłumaczyć dlaczego blok przy zakupie jest cały wysmarowany?Po czasie przecież smar znika i co wtedy, przecież nikt mi nie wmówi, że sam się smaruje lub, że jest magicznie inaczej wykonany niż inne bloki i nie wymaga smarowania :P
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Ekspert KlinikaAGD
Każdy blok należy smarować. Użytkowanie powoduje utratę właściwości przez smar, a przez to może doprowadzić to do uszkodzenia tłoku.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
mmm
tak
-
Zgłoś
Jola
W instrukcji nic nie pisze jak taką kawę zrobić
-
Zgłoś
Ekspert KlinikaAGD
Można taką kawę zrobić jednak należy ciepłe mleko dolać osobno.
-
Zgłoś
Użytkownik Ceneo
Różnica między ECAM 350.55 a 350.75 ??
Witam jaka jest różnica miedzy 350.55 a 350.75 ?
Wiem, że literka na koncu
W- White(białty)
B - Black (czarny)
S - Silver (srebrny) oznacza dominujący kolor obudowy
Wiem, że literka na koncu
W- White(białty)
B - Black (czarny)
S - Silver (srebrny) oznacza dominujący kolor obudowy
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Modele ECAM 350.75.S i ECAM 353.75.W posiadają bogatsze menu kaw mlecznych. Oprócz cappuccino, caffelatte, latte macchiato i flat white przygotują również cappuccino+ i espresso macchiato.
Pozdrawiamy serdecznie!
Modele ECAM 350.75.S i ECAM 353.75.W posiadają bogatsze menu kaw mlecznych. Oprócz cappuccino, caffelatte, latte macchiato i flat white przygotują również cappuccino+ i espresso macchiato.
Pozdrawiamy serdecznie!
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Proszę zwrócić uwagę na rozdział w instrukcji użytkownika "Pierwsze włączenie urządzenia". Pierwsze uruchomienie ekspresu polega na przepuszczeniu niewielkiej ilości wody przez dyszę wody. Zmiana języka jest możliwa dopiero po poprawnym wykonaniu tej czynności w ustawieniach ekspresu. W przypadku wątpliwości i problemów ze zmianą języka prosimy o kontakt telefoniczny 22 549 44 30 w dniu dzisiejszym do godziny 17 lub z naszą centralą serwisową EXTRA w Krakowie 12 410 83 70 w godzinach 10-18.
Pozdrawiamy.
Proszę zwrócić uwagę na rozdział w instrukcji użytkownika "Pierwsze włączenie urządzenia". Pierwsze uruchomienie ekspresu polega na przepuszczeniu niewielkiej ilości wody przez dyszę wody. Zmiana języka jest możliwa dopiero po poprawnym wykonaniu tej czynności w ustawieniach ekspresu. W przypadku wątpliwości i problemów ze zmianą języka prosimy o kontakt telefoniczny 22 549 44 30 w dniu dzisiejszym do godziny 17 lub z naszą centralą serwisową EXTRA w Krakowie 12 410 83 70 w godzinach 10-18.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Pawel
Gwarancja na serwis
Czy Delonghi serwisuje w ramach 2-letniej gwarancji ekspres kupiony w UK lub w Niemczech?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy,
Gwarancja producenta jest europejska. Dokumentem potwierdzającym uprawnienia gwarancyjne jest dowód zakupu (paragon/ faktura VAT).
Wszystkie ekspresy De’Longhi są przeznaczone do użytku domowego (średnio maksymalnie 12 kaw dziennie). Przy przekroczeniu tej wartości lub użytkowaniu w gastronomii serwis ma prawo odmowy ewentualnej, bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.
Gwarancja producenta wynosi 2 lata (pod warunkiem używania zgodnie z przeznaczeniem).
Nie podlegają gwarancji produkty używane w eksploatacji masowej: w gastronomii, hotelach, obiektach turystyczno - rekreacyjnych.
Pozdrowienia.
Gwarancja producenta jest europejska. Dokumentem potwierdzającym uprawnienia gwarancyjne jest dowód zakupu (paragon/ faktura VAT).
Wszystkie ekspresy De’Longhi są przeznaczone do użytku domowego (średnio maksymalnie 12 kaw dziennie). Przy przekroczeniu tej wartości lub użytkowaniu w gastronomii serwis ma prawo odmowy ewentualnej, bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.
Gwarancja producenta wynosi 2 lata (pod warunkiem używania zgodnie z przeznaczeniem).
Nie podlegają gwarancji produkty używane w eksploatacji masowej: w gastronomii, hotelach, obiektach turystyczno - rekreacyjnych.
Pozdrowienia.
-
Zgłoś
Ekspert KlinikaAgd
Myślę że nie ma to znaczenia - proszę spróbować
Najlepiej zeskanować dowód zakupu i wraz z opisem awarii przesłać informacje na adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
Najlepiej zeskanować dowód zakupu i wraz z opisem awarii przesłać informacje na adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
-
Zgłoś
Paweł
Wielkość i moc kawy
Użytkuje ekspres od tygodnia. Mam jednak problem z odpowiednią kawą. Moja żona lubi kawę słabą, ja mocną. Oboje lubimy cappuccino. Jednak robiąc cappuccino nie ma możliwości uzyskania wielkości kawy i jej mocy tak żeby były różne dla nas oboje, chyba że jest taka możliwość?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy,
Ekspres ECAM 350.75. posiada zaprogramowane fabrycznie wielkości kaw mlecznych i czarnych pod przyciskiem "DRINK MENU" (w tym kaw mleczne, np. cappuccino). Jeżeli wielkości te nie są dla Państwa odpowiednie można je przeprogramować według własnych preferencji wchodząc do głównego menu, wybierając "Program napojów".
Warto również zwrócić uwagę, że ekspres ECAM 350.75.S posiada profil użytkownika, który umożliwia programowanie według własnych preferencji mocy, wielkości oraz proporcji wszystkich kaw mlecznych i czarnych znajdujących się w "MY MENU". Napoje te nie były nigdy zaprogramowane.
W związku z powyższym, mogą Państwo zaprogramować 2 kawy capppuccino. Jedną pod funkcją "DRINK MENU", natomiast drugą pod "MY MENU".
Pozdrawiamy.
Ekspres ECAM 350.75. posiada zaprogramowane fabrycznie wielkości kaw mlecznych i czarnych pod przyciskiem "DRINK MENU" (w tym kaw mleczne, np. cappuccino). Jeżeli wielkości te nie są dla Państwa odpowiednie można je przeprogramować według własnych preferencji wchodząc do głównego menu, wybierając "Program napojów".
Warto również zwrócić uwagę, że ekspres ECAM 350.75.S posiada profil użytkownika, który umożliwia programowanie według własnych preferencji mocy, wielkości oraz proporcji wszystkich kaw mlecznych i czarnych znajdujących się w "MY MENU". Napoje te nie były nigdy zaprogramowane.
W związku z powyższym, mogą Państwo zaprogramować 2 kawy capppuccino. Jedną pod funkcją "DRINK MENU", natomiast drugą pod "MY MENU".
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy,
Model Dinamica ECAM 350.55.B przygotuje automatycznie 10 rodzajów kaw: espresso, czarna kawa, kawa long, doppio+, ristretto, espresso lungo, cappuccino, latte macchiato, caffelatte, flat white.
Pozdrawiamy.
Model Dinamica ECAM 350.55.B przygotuje automatycznie 10 rodzajów kaw: espresso, czarna kawa, kawa long, doppio+, ristretto, espresso lungo, cappuccino, latte macchiato, caffelatte, flat white.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
EkspertKlinika
Można uzyskać tylkondwa napoje ale o małej pojemności 120ml
-
Zgłoś